Najczęściej zadawane pytania
Każdemu z nas zdarza się czasem, że nie wiemy, jak sobie z czymś poradzić. Dlatego spisaliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania i możliwe rozwiązania.
W paczce brakuje faktury lub dowodu wpłaty.
Dzięki zautomatyzowanemu dodawaniu dokumentów podatkowych do e-maila potwierdzającego, który otrzymujesz od nas przy odesłaniu zamówienia, nie tylko ratujemy lasy, ale również skracamy czas ekspedycji.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Możesz samodzielnie sprawdzić status swojego zamówienia. Wystarczy, że otworzysz wiadomość e-mail wysłaną do Ciebie przez wybranego przez Ciebie przewoźnika. W nim będziesz miał unikalny kod, który po wpisaniu go w polu śledzenia statusu Twojego zamówienia, powie Ci, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Jeśli nie możesz znaleźć tego e-maila, możesz skontaktować się z nami pod adresem info@pomocerehabilitacyjne.pl.
Czy muszę być zarejestrowany/a aby robić zakupy?
Nie musisz. Możesz również zrobić zakupy bez rejestracji, która służy tylko do szybszego logowania przy wielokrotnym zamawianiu.
Skąd dowiem się, że mogę odebrać zamówienie?
Gdy tylko przygotujemy dla Ciebie towar, poinformujemy Cię o tym SMS-em.
Nie będę mógł odebrać zamówienia, czy mogę przedłużyć rezerwację?
Tak, zamówienie można przedłużyć za pośrednictwem info@pomocerehabilitacyjne.pl, gdzie możesz wysłać do nas prośbę o przedłużenie zamówienia.
Czy mogę wykorzystać voucher z firmy ubezpieczeniowej?
Nie współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeń zdrowotnych, dlatego wszystkie produkty są w całości opłacane przez klienta.
Co zrobić, jeśli mieścisz się między dwoma rozmiarami ortez i bandaży?
W takim przypadku zalecamy wybór większego rozmiaru.
Czy PomoceRehabilitacyjne.pl dostarczają na terenie całej Polski?
Tak, dostawę zapewniają nasi zakontraktowani przewoźnicy (GLS, DHL, InPost Paczkomaty) na terenie całej Polski.